Vi håper du er fornøyd som kunde hos oss!

Vi har her samlet fire nyttige tips for deg - som vil bidra til at din bankhverdag blir enkel, smidig og trygg. Og husk at du alltid kan ta kontakt med oss dersom du vil snakke med en rådgiver!

1. Mobilbanken - for praktisk dagligbank

Med mobilbanken har du de aller fleste banktjenester lett tilgjengelig på mobilen. Du kan sjekke saldo på dine kontoer og kredittkort, betale regninger og følg med på din fondssparing - og mye mer.  Og skulle du være i tvil, mobilbanken er like trygg som nettbanken.

2. BankID på mobil - for enklere innlogging

Hvorfor bruke kodebrikken når du kan bruke mobilen? BankID på mobil er den kjappeste måten å logge inn, signere eller bekrefte nettkjøp på.  Vi ser at kunder som bruker BankID på mobil er mer fornøyde med banken sin, enn de som ikke gjør det.

4. Kredittkort - for tryggere netthandel

Det tryggeste er alltid å bruke kredittkort når du er på reise eller handler på nett. Betaler du med kredittkort, vil ikke brukskontoen din bli tappet hvis du er uheldig og blir svindlet. Dessuten kan banken hjelpe deg med å få opprettet en reklamasjonssak og få midlene tilbake. Det er godt å ha lokalbanken i ryggen.